Social Media Hulp voor evenementen
Een tof evenement? Huh, waar? Niets over gelezen! Dat overkomt jou niet als jij jouw socials laat uitbesteden, want dan is jouw evenement niet te missen! Wil jij betere content maken, de juiste deelnemers of gasten bereiken, een betere ticketverkoop en meer tijd overhouden voor het organiseren van steeds grotere en succesvolle evenementen?
Dan is ‘Social Media Hulp voor evenementen’ de beste keuze voor jou!
Haal het maximale uit je evenement, boost jouw social media!
Bereik geïnteresseerden van evenementen sneller met behulp van social media! Jouw doelgroep is online vaak beter te bereiken dan offline, des te belangrijker dat jouw socials van het scherm knallen. Wij helpen jou daar graag bij voor een vast laag bedrag per maand. Zo heb jij sociale kanalen om trots op te zijn en hoeft het team van organisatoren jou niet te missen! 🙂
Jouw eigen Social Media Manager plaatst wekelijks berichten op al je sociale kanalen. De manager neemt de kijkers mee in alle fases rondom het evenement. Willen de bezoekers niets missen? Dan moeten zij op jouw online pagina’s zijn. Van Facebook, Instagram en LinkedIn, tot TikTok en Pinterest. Alle kanalen zijn mogelijk! Deze berichten worden ondersteund met advertenties zodat ze gegarandeerd door duizenden potentiële bezoekers worden gezien. Daarnaast zorgt jouw eigen Online Advertentie Specialist ervoor dat ook de verkoop van de tickets door het dak van de feesttent knallen. De berichten en advertenties komen pas online nadat jij ze hebt goedgekeurd via onze handige app.
En de resultaten? Die bekijk je, tussen de evenementen door, in je eigen persoonlijke dashboard.
Dit ervaar jij 👇
- Meer tijd voor het creëren van geweldige evenementen
- De likes gaan door het dak
- Bereik wekelijks duizenden potentiële bezoekers
- Binnen 30 dagen al je kanalen en campagnes onder controle
- Sociale kanalen met de juiste content die jouw naamsbekendheid vergroten
- Bye bye social media stress
250+ bedrijven gingen je voor

























Dit doen wij voor jou 👇
- Iedere week meerdere creatieve berichten gericht op jouw evenementen
- Professionele campagnes op alle sociale kanalen en Google Advertenties
- Jouw eigen specialisten denken mee, inspireren en zien nieuwe kansen
- Complete make-over van al jouw sociale kanalen & fotoshoot bij jou op locatie
- Volledige controle! Niets komt online zonder jouw goedkeuring
- Je betaalt een vast bedrag per maand, wat er ook gebeurt
In 5 stappen naar online succes
Binnen 30 dagen al je social media kanalen en campagnes onder controle.
Uitgebreide intake met Online Strateeg
Redesign sociale
kanalen
De eerste berichten en campagnes online!
Wekelijks contact met je persoonlijke specialist
Bye bye social media stress, hello likes & leads!
Klanten aan het woord
Laatste succesverhalen
LG Klimaat levert klimaatoplossingen voor de B2B markt, echter voor hun social media vraagstukken hadden zij niet de juiste oplossingen in huis. Daarom zochten zij een ervaren partij die hen konden ontzorgen door te zorgen voor een professionele en herkenbare uitstraling, een doelgroepstrategie per sociaal kanaal en leadgeneratie voor hun salesteam.
Geleverde diensten
- Maatwerk
Laatste succesverhalen
Lees hier hoe wij het aantal volgers en vooral de omzet van Hondenshop omhoog hebben gestuwd.
Geleverde diensten
- Social Media Uitbesteden
- Online Adverteren Uitbesteden
Laatste succesverhalen
Lees hier hoe wij voor Lithium Safety Containers 30% meer leads tegen lagere kosten genereerde.
Geleverde diensten
- Social Media Uitbesteden
- Online Adverteren Uitbesteden
Ook zonder stress naar online succes? Allan vertelt je graag over de mogelijkheden.
Veelgestelde vragen:
- Hoe ondersteunt Social Media Hulp de online zichtbaarheid van mijn evenement?+-Social Media Hulp zorgt voor maximale zichtbaarheid van jouw evenement door wekelijkse creatieve berichten en professionele advertentiecampagnes op alle relevante sociale kanalen, zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok en Pinterest. Jouw eigen Social Media Manager verzorgt de planning en plaatsing van content, ondersteund door een Online Advertentie Specialist die gericht is op ticketverkoop en bereik onder jouw doelgroep. Alles wordt pas geplaatst na jouw goedkeuring via een handige app, zodat je volledige controle houdt over de inhoud.
- Wat krijg ik precies als ik Social Media Hulp voor evenementen inschakel?+-Met Social Media Hulp voor evenementen krijg je een vast team van een Social Media Manager en een Online Advertentie Specialist. Zij verzorgen wekelijks meerdere berichten en campagnes rondom jouw evenement, nemen je contentcreatie uit handen en zorgen voor een complete make-over van je sociale kanalen. Je profiteert van transparantie door realtime inzage in de resultaten via een persoonlijk dashboard. Je betaalt een vast bedrag per maand, waardoor je altijd weet waar je aan toe bent zonder verrassingen.
- Hoe snel kan Social Media Hulp mijn evenement online promoten en campagnes starten?+-Binnen 30 dagen zijn al je social media kanalen en campagnes volledig operationeel als je kiest voor Social Media Hulp. Het traject start met een uitgebreide intake met een Online Strateeg, gevolgd door herinrichting van je kanalen en de start van de eerste berichten en advertenties. Je hebt wekelijks contact met je persoonlijke specialist, waardoor jouw evenement snel en effectief online gepromoot wordt en de ticketverkoop direct kan stijgen.
- Hoe zorg ik dat mijn evenement een groter bereik krijgt via social media?+-Een groter bereik voor je evenement behaal je met consistente, professionele content en gerichte advertenties op de juiste sociale kanalen. Door berichten te verspreiden in verschillende fases (aankondiging, voorbereiding, laatste kans, etc.) en deze te ondersteunen met gesponsorde campagnes, bereikt je evenement gegarandeerd duizenden potentiële bezoekers. Het inschakelen van een specialist zorgt bovendien voor actuele en aansprekende content die opvalt binnen jouw doelgroep.
- Is het mogelijk om ondersteuning voor social media bij evenementorganisatie uit te besteden?+-Ja, het is mogelijk om alle social media activiteiten volledig uit te besteden aan een gespecialiseerd bureau. Hierdoor wordt je als organisator ontzorgd: professionals nemen de planning, creatie, publicatie en promotie van berichten en advertenties uit handen. Je houdt zelf de regie via goedkeuring vooraf en inzicht in resultaten. Zo kun jij je richten op het succesvol organiseren van het evenement en profiteer je van meer bereik, hogere ticketverkoop en minder stress.
Deze antwoorden zijn automatisch gegenereerd met AI. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.