Een pakkende kop die aansluit bij de zoekopdracht (H1)
Subkop met prikkelende informatie
Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom. Korte uitleg over het wie, wat, waar, waarom.
-
Maak de pagina scanbaar
Door USP's te vermelden als bulletpoints -
Gebruik daarbij bij voorkeur groene vinkjes
Onderzoek wijst uit dat deze het best converteren -
Noem maximaal 5 USP's
Vier of vijf USP’s is ideaal -
Gebruik opvallende Call-2-action (CTA) knoppen
Plaats CTA knoppen met een afwijkende kleur en prikkelende tekst, gebruik bijvoorbeeld het woord ‘gratis’ -
De belangrijkste USP's als eerste en laatste
Uit onderzoek blijkt dat deze het beste worden gelezen/onthouden.
Klantervaring
Hier een enthousiaste quote van de tevreden klant
En hier komt dan de uitgebreide review van de klant waarin hij vertelt waarom hij zo tevreden is. En hier komt dan de uitgebreide review van de klant waarin hij vertelt waarom hij zo tevreden is.
Bert Vis – Eigenaar JUMBO Steenwijk
Afhankelijk van het product hieronder meer informatie.
Niet te veel informatie, precies voldoende om iemand nieuwsgierig te maken.