Jumbo Bert Vis
Na zelf de social media te hebben gedaan zonder gewenst resultaat, heeft Jumbo Bert Vis in 2016 de opdracht bij ons neergelegd om hun doelgroep doorlopend te bereiken en continu onder de aandacht blijven met creatieve berichten en opvallende acties. Ook hadden zij recent een personeelstekort waarvoor zij onze hulp met succes hebben ingeschakeld.
Geleverde diensten

Bekijk de sociale kanalen

De bekendste supermarkt van de regio door op te vallen op social media!
Vanuit een contentkalender waarin wij alle afdelingen, acties en bijzondere medewerkers van Jumbo Bert Vis uitlichten zorgden wij al snel voor een vaste content stroom die wekelijks organisch 20.000 keer wordt gezien. Om Jumbo Bert Vis tot de bekendste supermarkt van de regio te maken op social media deden wij hier met regelmaat nog een schepje bovenop.
Zo zorgden we voor veel extra bereik en interactie door op verschillende online hypes in te spelen waarbij de medewerkers van Jumbo Bert Vis altijd een glansrijke rol vervulden. Zo ook met “Floor is Lava” waarmee meer dan 1 miljoen mensen werden bereikt en Jumbo Bert Vis veel complimenten kreeg.
Onlangs kregen we de opdracht om nieuwe medewerkers te werven. Om op de jonge doelgroep in te spelen hebben we een script uitgeschreven voor twee te gekke videocommercials (HIER te zien). Met online advertertenties hebben wij deze op Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat en YouTube verspreid. Het resultaat: 50+ sollicaties en 10 nieuwe medewerkers in 3 weken tijd!
Resultaten 👇
- Succesvolle vacature campagne met 50+ sollicitaties en 10 nieuwe medewerkers
- Berichten met 1 miljoen bereik door op hypes in te spelen
- Iedere week meer dan 20.000 organisch bereik op Facebook en Instagram
" Dankzij een creatieve campagne kregen wij binnen no-time 50+ sollicitaties binnen waardoor wij 11 nieuwe medewerkers aan hebben kunnen nemen "
Klant aan het woord

Bert Vis – Jumbo Bert Vis
” Social Media Hulp houdt ook de hypes goed in de gaten, zo hebben wij mee gedaan aan the Floor is Lava. Deze ludieke actie heeft meer dan 1 miljoen mensen bereikt en alle lokale kranten gehaald. “