Chemgas wilde online laten zien hoe leuk het is om bij hen te werken, maar dat kwam niet volledg uit de verf op hun socials. Ze misten een vaste lijn, creativiteit en hadden geen tijd om dit goed en professioneel neer te zetten. Wij zijn voor hen aan de slag gegaan om die uitstraling en sollicitaties op gang te krijgen. Nu staat Chemgas er online net zo goed op als in het echt.
Meer kwalitatieve sollicitaties via socials
Strakke, professionele uitstraling op Instagram, LinkedIn en Facebook
Geen stress meer over wat en wanneer te posten
Toen Chemgas zich bij ons meldde, was het verhaal duidelijk: ze zijn een tof bedrijf om bij te werken, maar wie alleen naar hun socials keek zag dat niet terug. Er was geen echte blik op de werkvloer. We hebben eerst gekeken wat Chemgas uniek maakt. Door een duidelijke contentstrategie te kiezen en regelmaat te brengen, veranderde de uitstraling direct.
Samen met Chemgas stelden we een contentplanning op. Onze Social Media Manager is nauw betrokken: elke maand wordt besproken welke foto’s of filmpjes er nodig zijn voor de ‘van de werkvloer’-content. Chemgas levert zelf de input aan vanuit het team: op kantoor en zelfs midden op zee. Hierdoor ontstaat er een goede mix van verschillende onderwerpen: van vacatures tot verschillende kijkjes achter de schermen.
Het mooie van deze samenwerking? Chemgas hoeft niet meer te stressen over social media. Alles staat vooraf klaar en de socials laten nu zien hoe het écht is om hier te werken. Hun frisse uitstraling op de socials en de effectieve vacature-campagne van onze Online Advertentie Specialist leveren niet alleen meer, maar ook betere sollicitanten op. De teamspirit spat nu door het scherm.
“Iedereen ziet nu hoe leuk werken bij Chemgas is”