Krush Bikes
Krush had hun winkel perfect op orde – strak, modern en uitnodigend. Maar hoe vertaal je die uitstraling naar social media? Daar kwamen wij in beeld. Met een strategie gericht op creativiteit, interactie en een persoonlijke touch, hebben we Instagram en Facebook omgetoverd tot digitale etalages die minstens zo professioneel en aantrekkelijk zijn als hun fysieke winkel
Geleverde diensten
![](https://socialmediahulp.nl/wp-content/uploads/2024/12/Logo-Krush-zwart.png)
Bekijk de sociale kanalen
![](https://socialmediahulp.nl/wp-content/uploads/2024/12/Krush-Bikes-2-1-1024x683.jpg)
Van winkel tot timeline: een professionele uitstraling, online en offline
We pakten Instagram en Facebook aan, dé plekken waar de doelgroep van Krush te vinden is. Met doorlopende ideeën, slimme winacties en handige fietstips maakten we hun pagina’s aantrekkelijk en levendig. Door in te spelen op grote evenementen en weersveranderingen, haakten we op het perfecte moment in voor een maximaal bereik.
Data-analyse lieten we even links liggen; onze focus lag vooral op creatieve content en het versterken van hun community. Instagram en Facebook waren de key platforms. Hier wisten we niet alleen klanten te binden, maar ook een breder publiek buiten Steenwijk te bereiken.
Resultaten 👇
- Een stijlvolle, professionele Instagram-feed om trots op te zijn.
- Meer engagement en een levendige interactie met de klanten.
- Vergroot bereik, ook buiten Steenwijk.