Krush Bikes

Krush had hun winkel perfect op orde – strak, modern en uitnodigend. Maar hoe vertaal je die uitstraling naar social media? Daar kwamen wij in beeld. Met een strategie gericht op creativiteit, interactie en een persoonlijke touch, hebben we Instagram en Facebook omgetoverd tot digitale etalages die minstens zo professioneel en aantrekkelijk zijn als hun fysieke winkel

Geleverde diensten

Bekijk de sociale kanalen

Van winkel tot timeline: een professionele uitstraling, online en offline

We pakten Instagram en Facebook aan, dé plekken waar de doelgroep van Krush te vinden is. Met doorlopende ideeën, slimme winacties en handige fietstips maakten we hun pagina’s aantrekkelijk en levendig. Door in te spelen op grote evenementen en weersveranderingen, haakten we op het perfecte moment in voor een maximaal bereik.

Data-analyse lieten we even links liggen; onze focus lag vooral op creatieve content en het versterken van hun community. Instagram en Facebook waren de key platforms. Hier wisten we niet alleen klanten te binden, maar ook een breder publiek buiten Steenwijk te bereiken.

Resultaten 👇

"De sociale kanalen stralen nu dezelfde professionaliteit uit als de winkel. Het bereik en de interactie zijn flink gegroeid, zelfs buiten Steenwijk!"

Word jij ons volgend succesverhaal?

Neem dan vrijblijvend contact op met Allan!

Vraag een offerte aan

Deze website wordt beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service.