Onder de Linden wil een begrip in de omgeving worden, maar Janet is een bezige bij en mist tijd om dat verhaal dagelijks uit te dragen. Wij kwamen erbij voor structuur, creativiteit en een professionaliseringsslag. In plaats van losse posts bouwden we vaste contentstromen en zetten we gerichte promotie in per dienst. Doel: herkenbaarheid vergroten, mensen meenemen in het verhaal en meer bezoekers naar hotel en gastrobar, waar beleving voorop staat.
Meer (lokale) zichtbaarheid en aanmeldingen voor evenementen
Groei in organisch bereik en interactie sinds invoering van de vaste contentstroom.
Succesvolle wekelijkse rubrieken en herkenbare thema series voor hotel, gastrobar en zalen.
Janet wilde dat Onder de Linden een vaste plek in de regio kreeg, maar had te weinig tijd om dat elke dag zelf te doen. We werkten daarom aan een creatief format: vaste rubrieken en herkenbare thema’s die een doorlopend verhaal vertellen, met een professionele maar menselijke stijl die past bij de slogan ‘waar sfeer en verhalen samenkomen’.
De content zelf is menselijk: ‘Een bladzijde uit’ geeft wekelijks een kijkje voor en achter de schermen, ‘Een hoofdstuk uit’ weerspiegelt het boek van Onder de Linden, waarin verhalen over het hotel, de gastrobar en de zalen worden verteld. Daarbovenop staan vaste thema’s als ‘OnderdeLindenLuistert’ voor reviews, ‘OnderdeLoep’ voor gerechten en ‘OnderOns’ om medewerkers te laten zien. We sparren met Janet (en hulpmiddel AI ;-)) tot elk verhaal zijn eigen bladzijde verdient.
We zetten ook gerichte campagnes in per dienst en voor de evenementen. Dat betaalde zich uit: succesvolle evenementen zoals Singles Night Out kregen meer aanmeldingen en zorgden voor toegenomen naamsbekendheid. Volgers herkennen nu de stijl, volgen het verhaal en dat vertaalt zich in meer bezoeken, reserveringen en een sterkere positie in de regio.
“Een helder verhaal, echte gasten en meer bekendheid.”