Peter Zandbergen van het razend succesvolle restaurant Woody’s House kwam handen tekort voor zijn sociale kanalen en vroeg ons om voor meer continuïteit en een professionele uitstraling te zorgen.
1 miljoen organische vertoningen per jaar
Maandelijks uniek bereik van 20.000 personen
Gemiddeld 2.500 likes en reacties per maand
Als eerste zijn we gestart om alle content, die voorheen door verschillende medewerkers werd geplaatst, door 1 van onze contentmanagers te laten creëren in een eenduidige stijl. Tevens zijn we op verzoek van Peter de vele reviews die dagelijks binnen stromen op Google en TripAdvisor gaan verzamelen voor de sociale kanalen van Woody’s House.
Om de connectie met hun al behoorlijk grote fanbase in stand te houden en deze verder te laten groeien hebben we ingezet op aanstekelijke lokale feelgood content. Hierbij sparren we al jarenlang wekelijks over de leukste ideeën en inhakers. Hierin spelen de gezichten achter Woody’s House, en soms ook de gasten, een actieve rol: en met succes!
Dit resulteert voor Woody’s nog dagelijks vele likes en positieve reacties op hun berichten. Door onze korte lijntjes en het raken van de juiste snaar voelt Peter zich volledig ontzorgd. Het hoogtepunt: diverse winacties waardoor de speciaal aangeschafte Facebook Like Counter op de bar maar door blijft rinkelen… “Het personeel wordt er soms bijna gek van!”.
“Wij zijn compleet ontzorgd en krijgen erg veel leuke reacties op de berichten”
”Het uitbesteden van onze Facebook & Instagram is een groot succes! Onze eigen persoonlijke Social Media Manager heeft aan één woord genoeg om de leukste berichten voor ons te maken. Wij zijn compleet ontzorgd en krijgen erg veel leuke reacties.“
Kantoor Steenwijk
De Vesting 11
8332 GL Steenwijk
Kantoor Almere
MyOffice Veluwezoom 5
1327 AA Almere
085 060 6565
info@socialmediahulp.nl
KvK 89501764