Wat is de CARE-fase?

De CARE fase is de laatste fase in het See-Think-Do-Care (STDC) Model. Dit is een model gemaakt om de complete klantreis te visualiseren.

De klant heeft in de DO-fase het product gekocht, maar hier stopt de klantreis nog niet. Na de aankoop is het van belang de klant tevreden te houden. Enerzijds omdat mond-tot-mondreclame misschien wel de beste reclame is. Anderzijds om de waarde van die ene klant te verhogen. Het verhogen van klantwaarde kan met herhaalaankopen, maar ook met bijvoorbeeld een positieve review die zichtbaar is voor mensen die nog twijfelen. In deze fase is de doelstelling om een aankoop te transformeren tot een loyale, trouwe, gelukkige klant.

Alles helder?

Mooi! Zo niet, geen probleem. Dan staat jouw Social Media specialist natuurlijk voor je klaar. Heb je die niet? Dat valt op te lossen. Bekijk onze diensten

Help! Ik heb meer opheldering nodig

Heb je iets gelezen in een mail of blog wat je niet begreep, maar kan je het hier niet terugvinden? Geen paniek. Vul hieronder in welke term wat meer uitleg nodig heeft en we gaan er mee aan de slag.