Kontentino
Kontentino Wanneer je kiest voor social media uitbesteden wil je natuurlijk wel de controle houden. Kontentino is een social media tool die wij gebruiken bij het plaatsen van berichten. In de kalender plannen we berichten in voor verschillende social media platformen, zoals: Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Alles wat in de social media post komt […]
LinkedIn Pagina
Wat is LinkedIn? LinkedIn is een social mediaplatform dat zich richt op het onderhouden van je zakelijke netwerk. Je gebruikt dit platform om verbinding te maken met nieuwe personen uit dezelfde branche, professionele relaties te versterken en voor het vinden van een baan of stage. Zo blijf je eenvoudig op de hoogte van jouw netwerk […]
CPC (Cost-Per-Click)
Wat is CPC (cost-per-click) CPC staat voor cost per click, oftewel de kosten per klik. Dit geeft aan hoe duur 1 klik op een advertentie is. De CPC is uit te rekenen door het besteede bedrag te delen door het aantal klikken. Als je met €10 budget bijvoorbeeld 20 klikken krijgt is de CPC €0,50. […]
CTR (click-through-rate)
Wat is CTR (click-through-rate) CTR staat voor click-through-rate, ook wel doorklikratio genoemd. De CTR is een percentage dat aangeeft hoe waarschijnlijk het is dat iemand op een advertentie klikt. Bijvoorbeeld, bij een CTR van 2% komen uit iedere 100 weergaven van een advertentie 2 klikken naar bijvoorbeeld de website, lead formulier of telefoonnummer. Hoe hoger […]
Retargeting
Retargeting Retargeting is een essentieel onderdeel van de online marketing. In de ideale wereld koopt iedere websitebezoeker direct als ze op de website komen. Echter, in de praktijk komt dit niet vaak voor. De retargeting is bedacht om websitebezoekers terug te halen om alsnog een conversie achter te laten. Dit kan een aankoop zijn, maar […]