Stockvideo
Wat is stockvideo? Naast eigen beeldmateriaal kun je als bedrijf ook gebruik maken van stock content, namelijk van stockfoto’s, stockmuziek en stockvideo’s. Stockvideo’s zijn video’s die niet door jou zelf gemaakt zijn, maar die op beeldbanken beschikbaar worden gesteld. Deze video’s zijn tegen betaling te downloaden en kunnen vervolgens rechtenvrij worden gebruikt. Bijvoorbeeld voor communicatie-uitingen […]
Instagram story
Wat is een Instagram story? Een Instagram story is een verhaal die 24 uur zichtbaar is. Je kunt meerdere foto’s of video’s achter elkaar plaatsen, zodat het daadwerkelijk een verhaal wordt waar je doorheen kunt klikken! Waar dit verhaal over kan gaan? Bijvoorbeeld over jouw dag, of iets wat je interessant vindt (een boek, blog, […]
Contentkalender
Wat is een contentkalender? Als bedrijf heb je er vast eens van gehoord en wellicht gedacht: dat is misschien wat voor mijn marketing en social media. Dat is zeker geen gek idee, want dit is hartstikke handig! Een contentkalender is een overzicht voor een bepaalde periode (neem de maand juni) waarop je direct kunt zien […]
Tijdlijn
Wat is een tijdlijn op social media? We kennen natuurlijk allemaal het begrip tijdlijn als een denkbeeldige of getekende lijn waarop de tijd wordt aangeduid. Zo’n tijdlijn kijkt naar het verleden en naar de toekomst. Een tijdlijn op social media is een onderdeel van jouw persoonlijke pagina. Denk aan je Facebookpagina, Instagram profiel of LinkedIn […]
Instagram bedrijfsprofiel
Instagram bedrijfsprofiel Om gebruik te kunnen maken van Instagram heb je een profiel nodig (logisch 😉). Maar wat kun je hier als bedrijf zoal mee en hoe kun je meerwaarde uit een Instagramprofiel halen? Wij leggen het uit! Wat is Instagram? Instagram is één van de meest populaire social media platforms. Met name onder jongeren […]
Linkpost
Wat is een linkpost? Eigenlijk zegt de naam het al: dit is een social media post of een adverentie met daarin een link naar de website van jouw bedrijf. Zo’n post wordt ook wel een webklik genoemd. Wil je bijvoorbeeld blogs delen op je social media? Dan is een linkpost ontzettend handig! Zet de website […]
Wat is Facebook? Facebook is een online social media platform, met zo’n 3 miljard gebruikers per maand! Op Facebook deel je je persoonlijke interesses met familie, vrienden en collega’s. In het nieuwsoverzicht komen de nieuwste updates te staan. Daarnaast kun je ook paginas volgen, zoals het nieuws of een bedrijf dat je interessant vindt! Meer […]
CARE-fase
Wat is de CARE-fase? De CARE fase is de laatste fase in het See-Think-Do-Care (STDC) Model. Dit is een model gemaakt om de complete klantreis te visualiseren. De klant heeft in de DO-fase het product gekocht, maar hier stopt de klantreis nog niet. Na de aankoop is het van belang de klant tevreden te houden. […]
DO-fase
Wat is de DO-fase? De DO fase is de derde fase in het See-Think-Do-Care (STDC) Model. Dit is een model gemaakt om de complete klantreis te visualiseren. Waar in de SEE– en THINK-fase de klant van nog geen koopintentie naar oprechte interesse is gegaan draait het in de DO-fase om de daadwerkelijke aankoop. De klant […]
Kader
Wat is een kader? Als je gebruik maakt van de dienst social media uitbesteden zorgen wij er natuurlijk voor dat alle posts op jouw pagina er netjes uitzien. Ook willen we dat de posts samen een mooi geheel vormen. Om dat te bereiken ontwerpen wij voor nieuwe klanten altijd een kader, meestal met het logo […]